be

Opdracht voor het aanstellen van een dienstverlener voor de externe communicatie van VISIT Vlaams-Br...

Toerisme Vlaams-Brabant vzw
03/12/2025
Section I: Contracting authority
Toerisme Vlaams-Brabant vzw

Provincieplein 1, 3010 Kessel Lo, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Object
a471d275-e6be-4af7-9a69-7f85e1b0a2b7
F01

Opdracht voor het aanstellen van een dienstverlener voor de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant
Het voorwerp van de opdracht betreft het aanstellen van een dienstverlener die de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant zal begeleiden en realiseren. Het is belangrijk dat de externe communicatie conform is met de vernieuwde visie en marketingstrategie van VISIT Vlaams-Brabant. Toerisme Vlaams-Brabant vzw wil in de toekomst het merk VISIT Vlaams-Brabant nog sterker in de markt zetten. De marketingstrategie wordt als bijlage toegevoegd aan deze selectieleidraad. De volgende aspecten maken deel uit van de opdracht: - Uittekenen van een meerjaren-koepelconcept binnen de krijtlijnen van de strategische marketingstrategie & creatieve invulling hiervan; - Uittekenen en uitvoeren van jaarlijkse marketingcampagnes (binnen het koepelconcept), zowel voor digitale marketing, guerrillamarketing, mediaplanning en mediabuying; - Advies en begeleiding. Deze opdracht omvat één perceel. De opdracht kan niet worden opgesplitst in percelen. De opdracht vereist namelijk de creatie van een communicatiestrategie en haar praktische realisatie. Deze opdracht bevat verschillende onderdelen die met elkaar gerelateerd zijn en zelfs een verdere uitwerking van elkaar zijn. Dit vereist een snelle doorgedreven communicatie tussen de verschillende disciplines en onderdelen, die het beste kan worden gewaarborgd door de opdracht in zijn geheel toe te wijzen aan één ondernemer.
Het voorwerp van de opdracht betreft het aanstellen van een dienstverlener die de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant zal begeleiden en realiseren. Het is belangrijk dat de externe communicatie conform is met de vernieuwde visie en marketingstrategie van VISIT Vlaams-Brabant. Toerisme Vlaams-Brabant vzw wil in de toekomst het merk VISIT Vlaams-Brabant nog sterker in de markt zetten. De marketingstrategie wordt als bijlage toegevoegd aan deze selectieleidraad. De volgende aspecten maken deel uit van de opdracht: - Uittekenen van een meerjaren-koepelconcept binnen de krijtlijnen van de strategische marketingstrategie & creatieve invulling hiervan; - Uittekenen en uitvoeren van jaarlijkse marketingcampagnes (binnen het koepelconcept), zowel voor digitale marketing, guerrillamarketing, mediaplanning en mediabuying; - Advies en begeleiding. Deze opdracht omvat één perceel. De opdracht kan niet worden opgesplitst in percelen. De opdracht vereist namelijk de creatie van een communicatiestrategie en haar praktische realisatie. Deze opdracht bevat verschillende onderdelen die met elkaar gerelateerd zijn en zelfs een verdere uitwerking van elkaar zijn. Dit vereist een snelle doorgedreven communicatie tussen de verschillende disciplines en onderdelen, die het beste kan worden gewaarborgd door de opdracht in zijn geheel toe te wijzen aan één ondernemer.


BEL
ESTIMATED POTENTIAL

Want your share?

Contact us and together we will see the potential for your business!

Secure and Responsive Portal

Our portal uses the latest information technologies and is fully secure. It is also adapted to all screen resolutions, whether you use a computer, tablet or mobile phone. In addition, our portal offers complete management of the commercial monitoring of public tenders, a view of the competition and a detailed analysis of the results.