Opdracht voor het aanstellen van een dienstverlener voor de externe communicatie van VISIT Vlaams-Br...
Toerisme Vlaams-Brabant vzw
03/12/2025
Afdeling I: Aanbestedende dienst
Toerisme Vlaams-Brabant vzw
Provincieplein 1, 3010 Kessel Lo, Belgium
*********
*********
*********
Afdeling II: Voorwerp
a471d275-e6be-4af7-9a69-7f85e1b0a2b7
F01
Opdracht voor het aanstellen van een dienstverlener voor de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant
Het voorwerp van de opdracht betreft het aanstellen van een dienstverlener die de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant zal begeleiden en realiseren. Het is belangrijk dat de externe communicatie conform is met de vernieuwde visie en marketingstrategie van VISIT Vlaams-Brabant. Toerisme Vlaams-Brabant vzw wil in de toekomst het merk VISIT Vlaams-Brabant nog sterker in de markt zetten. De marketingstrategie wordt als bijlage toegevoegd aan deze selectieleidraad. De volgende aspecten maken deel uit van de opdracht: - Uittekenen van een meerjaren-koepelconcept binnen de krijtlijnen van de strategische marketingstrategie & creatieve invulling hiervan; - Uittekenen en uitvoeren van jaarlijkse marketingcampagnes (binnen het koepelconcept), zowel voor digitale marketing, guerrillamarketing, mediaplanning en mediabuying; - Advies en begeleiding. Deze opdracht omvat één perceel. De opdracht kan niet worden opgesplitst in percelen. De opdracht vereist namelijk de creatie van een communicatiestrategie en haar praktische realisatie. Deze opdracht bevat verschillende onderdelen die met elkaar gerelateerd zijn en zelfs een verdere uitwerking van elkaar zijn. Dit vereist een snelle doorgedreven communicatie tussen de verschillende disciplines en onderdelen, die het beste kan worden gewaarborgd door de opdracht in zijn geheel toe te wijzen aan één ondernemer.
Het voorwerp van de opdracht betreft het aanstellen van een dienstverlener die de externe communicatie van VISIT Vlaams-Brabant zal begeleiden en realiseren. Het is belangrijk dat de externe communicatie conform is met de vernieuwde visie en marketingstrategie van VISIT Vlaams-Brabant. Toerisme Vlaams-Brabant vzw wil in de toekomst het merk VISIT Vlaams-Brabant nog sterker in de markt zetten. De marketingstrategie wordt als bijlage toegevoegd aan deze selectieleidraad. De volgende aspecten maken deel uit van de opdracht: - Uittekenen van een meerjaren-koepelconcept binnen de krijtlijnen van de strategische marketingstrategie & creatieve invulling hiervan; - Uittekenen en uitvoeren van jaarlijkse marketingcampagnes (binnen het koepelconcept), zowel voor digitale marketing, guerrillamarketing, mediaplanning en mediabuying; - Advies en begeleiding. Deze opdracht omvat één perceel. De opdracht kan niet worden opgesplitst in percelen. De opdracht vereist namelijk de creatie van een communicatiestrategie en haar praktische realisatie. Deze opdracht bevat verschillende onderdelen die met elkaar gerelateerd zijn en zelfs een verdere uitwerking van elkaar zijn. Dit vereist een snelle doorgedreven communicatie tussen de verschillende disciplines en onderdelen, die het beste kan worden gewaarborgd door de opdracht in zijn geheel toe te wijzen aan één ondernemer.
BEL
GESCHAT POTENTIEEL
Wil je je inkomsten verhogen?
Neem contact met ons op en samen bekijken we het
potentieel voor uw bedrijf!
Beveiligd en responsief portaal
Ons portaal maakt gebruik van de nieuwste informatietechnologieën en is volledig beveiligd. Het is ook geschikt voor alle schermresoluties, of u nu een computer, tablet of mobiele telefoon gebruikt. Bovendien biedt ons portaal volledig commercieel volgbeheer van openbare aanbestedingen, zicht op de concurrentie en een gedetailleerde analyse van de resultaten.