Integraal waterproject Roeselare : Aanleggen van een gecontroleerd overstromingsgebied op de Kolliev...
Provincie West-Vlaanderen
27/02/2023
Section I: Contracting authority
Provincie West-Vlaanderen
Koning Leopold III-laan 41, 8200 Brugge, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Object
West-Vlaanderen-0848/2021/001-F02
2023-507764
B-4,G-4,
Integraal waterproject Roeselare : Aanleggen van een gecontroleerd overstromingsgebied op de Kollievijverbeek 2de cat. WL.7.21. – Babillebeek 2de cat. WL.7.21.1.
• Grondige ruimingswerken.
• Herprofileren van grachten.
• Ophogings- en nivelleringswerken van (aanpalende) percelen.
• Verwijderen + aanplant van bomen.
• Plaatselijke beschermingswerken aan de taluds bestaande uit betuining met palen, eiken
kantplanken, riettegels op een zandcementfundering + grasbezaaiing, bodemversterking in
drainerende betonstenen, plaatselijk bodemversterking in schraal betonfundering.
• Grondwerken voor het realiseren van het bufferbekken op de Kollievijverbeek - Babillebeek.
• Aanleg van een natuurlijke poel (const. waterpeil) en aanleg van een waterspaarbekken (var.
waterpeil) met captatiepunten.
• Bouwen van knijpconstructies in beton.
• Bouwen van kopmuren in metselwerk.
• Leveren en plaatsen van terugslagkleppen.
• Steenbestortingen – realiseren van een verval in de waterloop.
• Bouwen van duikers (koker 1,50 m x 1,50 m, buizen Ø315, Ø400, Ø500 mm)
• Leveren en plaatsen van afsluitingen en excentriekpoorten.
• Aanplant bomen en inheems struweel
• Aanleg van een waterput.
• Dempen van een waterput.
• Verzekeren van de waterafvoer gedurende de uitvoering.
• Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgtermijn
1
Roeselare
Integraal waterproject Roeselare : Aanleggen van een gecontroleerd overstromingsgebied op de Kollievijverbeek 2de cat. WL.7.21. – Babillebeek 2de cat. WL.7.21.1.
90 months
dienst Waterlopen - Jan Desaever 0497/05 18 36 of jan.desaever@west-vlaanderen.be
Section III: Legal, economic, financial and technical information
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden. Indien een verplichte uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, moet de inschrijver overeenkomstig art. 70, § 2 Wet Overheidsopdrachten op eigen initiatief in zijn offerte aangeven of hij corrigerende maatregelen heeft genomen die voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Voor wat betreft de facultatieve uitsluitingsgronden kan de inschrijver op eigen initiatief in zijn offerte aangeven of hij dergelijke corrigerende maatregelen heeft genomen. Indien de aanbestedende overheid overweegt om een facultatieve uitsluitingsgrond in te roepen, zal zij aan de inschrijver de mogelijkheid bieden om corrigerende maatregelen aan te dragen in de loop van de plaatsingsprocedure, overeenkomstig art. 70, § 3, eerste lid Wet Overheidsopdrachten. Wanneer de inschrijver corrigerende maatregelen aanvoert, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure als de aanbestedende overheid het geleverde bewijs toereikend acht. Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een offerte indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver een beroep doet met het oog op het voldoen aan de selectiecriteria Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte. PROVINCIE WEST-VLAANDEREN Ref.: 0848/2021/001 Blz. 7 Vooraleer over te gaan tot de gunningsbeslissing zal de aanbestedende overheid vooreerst de persoonlijke toestand verifiëren van de inschrijver die het best gerangschikt is. Hiertoe zal de aanbestedende overheid aan de betrokken inschrijver de vereiste documenten m.b.t. uitsluiting – afgezien van documenten die via Telemarc of via gelijkaardige gratis toegankelijke elektronische toepassingen in andere lidstaten kunnen worden bekomen - die hij tegen de door de aanbestedende overheid bepaalde datum moet indienen. Indien er naar aanleiding van deze controle van de persoonlijke toestand wordt vastgesteld dat de verklaring op erewoord niet strookt met de persoonlijke situatie van de inschrijver hetzij de vereiste documenten niet worden ingediend wordt hij van de opdracht uitgesloten. Vooreerst wordt evenwel in hoofde van alle inschrijvers door de aanbestedende overheid een onderzoek gevoerd naar de sociale en fiscale schulden. Automatische screening van documenten door de aanbestedende overheid via Telemarc: • RSZ-attest (document waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan de voorschriften inzake bijdragen voor sociale zekerheid en bestaanszekerheid); • Fiscaal attest (document waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan de verplichtingen inzake betaling van de fiscale schulden t.a.v. de FOD Financiën); • Attest van niet-faillissement (document waaruit blijkt dat de inschrijver geen aangifte heeft gedaan van faillissement of geen gerechtelijk akkoord aangevraagd heeft of niet in staat van faillissement, vereffening of een gelijkaardige situatie verkeert). De inschrijver dient volgende documenten toe te voegen: • de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten dat maximaal 6 maand oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes. Dit uittreksel kan voor de Belgische inschrijvingen (rechtspersonen) gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO – Dienst centraal strafregister, Waterloolaan 115, 1000 Brussel, tel. +32 (0)2 552 27 48, fax +32 (0)2 552 27 82, e-mail cjc-csr@just.fgov.be; • de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is; • de buitenlandse inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de offertes, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling. Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.
Minstens 3 referenties van uitgevoerde werken van gelijksoortige werken in aard (zie p. 6) en omvang tijdens de laatste vijf jaar, gestaafd door of een getuigschrift of een proces-verbaal van oplevering vanwege de aanbestedende overheden. Per referentie dient een korte beschrijving van de aard en de omvang van de werken worden toegevoegd
Klasse 4 - catedorie B of G
Section IV: Procedure
05/04/2023
11:00
3 months
05/04/2023 11:00
Section VI: Complementary information
Raad van State
nvt,
nvt
,
Belgium
27/02/2023
ESTIMATED POTENTIAL
Want your share?
Contact us and together we will see the potential for
your business!
Secure and Responsive Portal
Our portal uses the latest information technologies and is fully secure. It is also adapted to all screen resolutions, whether you use a computer, tablet or mobile phone. In addition, our portal offers complete management of the commercial monitoring of public tenders, a view of the competition and a detailed analysis of the results.