be

Uitnodiging tot indienen offerte - Ontwikkeling en implementatie UZA intranet / digitale werkplek -...

Universitair Ziekenhuis Antwerpen
22/02/2023
Section I: Pouvoir adjudicateur
Universitair Ziekenhuis Antwerpen

Drie Eikenstraat 655, 2650 Edegem, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
UZ Antwerpen-PPP0EO-3982/3008/UZA/AD/2-F02
2023-507258

Uitnodiging tot indienen offerte - Ontwikkeling en implementatie UZA intranet / digitale werkplek - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
zie II.2.4

1
Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem
Ontwikkeling en implementatie UZA intranet / digitale werkplek
Functionaliteiten
45
Plan van aanpak/projectplan
15
Prijs
40

16/03/2023




Toegestane opties (Het huidige intranet bevat een toepassing voor het invoeren en raadplegen van de UZA wachtregeling voor de medische en ondersteunende diensten.
De opdrachtnemer stelt een oplossing en traject voor om deze functionaliteit te vervangen en bijkomende noden te identificeren door overleg met de UZA stakeholders.)
Section III: Renseignements d’ordre juridique, économique, financier et technique


Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

1. Financiële draagkracht gestaafd door de jaarrekening van de laatste drie boekjaren of het aantal boekjaren dat de onderneming reeds bestaat.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

1. - geen negatief eigen vermogen –
In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver zijn jaarrekening niet bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijver dient dit echter wel in bij de aanvraag tot deelneming.
2. genormaliseerde bankrelaties
3. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste 3 boekjaren bedraagt minimaal EUR1,2 miljoen euro.

1. Een lijst van de voornaamste gerealiseerde projecten rond digitale werkplekken in Office 365 omgeving die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De inschrijver geeft hierbij zijn akkoord om de referenties te contacteren.
2. Organisatie en personeel

1. a) Minimum 3 referenties.
Van een realisatie van een digitale werkplek in een organisatie van minimum 500 medewerkers.
b) Minstens 1 realisatie in een Belgische zorginstelling
De opgegeven referenties dienen opgesteld te worden volgens de tabel in bijlage (bijlage D) en kunnen desgevallend aangevuld worden met bijkomende informatie. De referenties dienen van een gelijkaardige aard en omvang te zijn als de voorliggende opdracht.
2. De kandidaat dient te kunnen aantonen dat hij beschikt over de nodige infrastructuur, personeel, materiaal en de studie- en beroepskwalificaties om de gevraagde dienstverlening en/of levering uit te voeren binnen een organisatie met de schaal van UZA. De kandidaat beschikt in de organisatie over een team van minimaal 20 medewerkers met expertise in SharePoint online / Teams omgeving.
De omschrijving omvat minimaal een voorstelling van het bedrijf met o.a. de visie, het aantal personeelsleden, het aantal vestigingen en locatie,… e.d. en een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
Section IV: Procédure


Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking



15/03/2023
12:00

13/07/2023
Section VI: Renseignements complémentaires



De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, 2000 Antwerpen , Belgium
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, 2000 Antwerpen , Belgium

22/02/2023
POTENTIEL ESTIMÉ

Vous voulez votre part?

Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel pour votre activité!

Plateforme sécurisé et responsive

Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.