Raamovereenkomst voor het verlenen van diensten die strekken tot de implementatie van een oplossing...
Vlaamse Overheid - Agentschap Justitie en Handhaving
21/05/2024
Section I: Pouvoir adjudicateur
Vlaamse Overheid - Agentschap Justitie en Handhaving
Koning Albert II-laan 35 bus 5, 1030 Schaerbeek, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
6e23de01-31d3-48cd-a899-db31e4e0a1a1
F02
Raamovereenkomst voor het verlenen van diensten die strekken tot de implementatie van een oplossing die het elektronisch toezicht van justitiabelen beheert, alsook de verdere ontwikkeling, hosting, ondersteuning & onderhoud van deze applicatie
De inhoud van de opdracht betreft het verlenen van diensten die strekken tot de implementatie van een applicatie die het elektronisch toezicht van justitiabelen beheert, alsook de hosting en verdere ontwikkeling, ondersteuning & onderhoud van deze applicatie.
De inhoud van de opdracht betreft het verlenen van diensten die strekken tot de implementatie van een applicatie die het elektronisch toezicht van justitiabelen beheert, alsook de hosting en verdere ontwikkeling, ondersteuning & onderhoud van deze applicatie.
Met deze concurrentiegerichte dialoog willen de aanbestedende overheden de dialoog voeren met bedrijven en/of combinaties van bedrijven die de nodige kennis en ervaring hebben om oplossingen uit te werken die voldoen aan de behoeften van de bestellers ten aanzien van een beheersapplicatie die de hierboven omschreven functionaliteit behelst, teneinde tot de sluiting van een raamovereenkomst met één opdrachtnemer te komen.
UNKNOWN
(cost) : De details zijn terug te vinden in het beschrijvend document. On peut retrouver les details dans le document descriptif
(quality) : De details zijn terug te vinden in het beschrijvend document. On peut retrouver les details dans le document descriptif
BEL
- Beschikken over een positief eigen vermogen volgens de meest recente (neergelegde) jaarrekening, berekend zoals voorgeschreven volgens de op de kandidaat toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP); en
- Beschikken over een gemiddelde jaarlijkse omzet van 6.000.000 EUR over ten hoogste de laatste 3 beschikbare boekjaren (voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn), waarbij dergelijke omzet geboekt werd conform de op de kandidaat toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP) (i.e. de omzet is gematerialiseerd, geen conditie is hangend). Le critère de sélection en termes de capacité financière et économique est le suivant :
• Disposer de fonds propres positifs selon les comptes annuels (déposés) les plus récents, calculés comme l’exigent les principes comptables généralement admis (GAAP) applicables au candidat ; et
• Avoir un chiffre d’affaires annuel moyen de 6.000.000 EUR pour les 3 derniers exercices disponibles au maximum (dans la mesure où les chiffres d’affaires concernés sont disponibles), ce chiffre d’affaires étant enregistré conformément aux principes comptables généralement admis (GAAP) applicables au candidat (c’est-à-dire que le chiffre d’affaires est matérialisé, aucune condition n’est attachée).
De kandidaat dient te voldoen aan volgende minimale vereisten qua technische en beroepsbekwaamheid:
De kandidaat beschikt over drie (3) verschillende referenties voor de ontwikkeling en/of integratie van een applicatie met functionaliteiten die relevant en vergelijkbaar zijn met de behoeften en eisen van deze opdracht, in het bijzonder de adaptieve case management functionaliteit die de essentie uitmaakt van de SISET applicatie. Het moet gaan om oplossingen die volledig geïmplementeerd zijn. Enkel opdrachten die werden verricht gedurende de periode van de vijf (5) voorbije kalenderjaren komen in aanmerking. De kandidaat toont dit aan door een beschrijving van de drie (3) referenties (stuk 5B). Deze beschrijving mag per referentie niet meer dan 8 A4-bladzijden bedragen (inclusief eventuele bijlagen). Le candidat dispose de trois (3) références différentes pour le développement et/ou l’intégration d’une solution dont les fonctionnalités sont pertinentes et comparables aux besoins et exigences du présent marché, en particulier la fonctionnalité de gestion adaptative des dossiers qui est l’essence même de la solution SISET. Il doit s’agir de solutions qui ont été entièrement implémentées. Seuls les marchés exécutés au cours de la période des cinq (5) années civiles précédentes sont pris en considération. Le candidat le démontre par une description des trois (3) références (pièce 5B). Cette description ne doit pas dépasser 8 pages A4 par référence (y compris les annexes éventuelles).
POTENTIEL ESTIMÉ
Vous voulez votre part?
Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel
pour votre activité!
Plateforme sécurisé et responsive
Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.