be

Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaak van de locaties van gemeente Steenokkerzeel

Gemeente Steenokkerzeel
23/07/2024
Section I: Pouvoir adjudicateur
Gemeente Steenokkerzeel

Orchideeënlaan 17, 1820 Steenokkerzeel, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
81f15ae0-6783-46a7-9878-d23499584aa4
F02

Raamovereenkomst voor het uitvoeren van schoonmaak van de locaties van gemeente Steenokkerzeel
Voorwerp van deze diensten: Deze opdracht betreft een opdracht van diensten in de zin van de wet van 17 juni 2016. Raamovereenkomst: Hij heeft als voorwerp de schoonmaak en het onderhoud van verschillende gemeentegebouwen van de gemeente Steenokkerzeel gedurende een periode van 4 jaar.

De plaatsingsprocedure is de niet-openbare procedure. Volgens de eventuele moeilijkheden die bij deze procedure in twee fasen zouden kunnen voorkomen, zal deze opdracht pas in de loop van het jaar 2025, in werking kunnen treden.

De opdracht zal in werking treden op de datum die in de bestelbrief werd vastgelegd. Bijgevolg zal de geldigheidsduur van de opdracht vanaf die datum worden berekend.

Toelichting:
De opdracht heeft tot voorwerp het afsluiten van een raamovereenkomst voor het uitvoeren van technische schoonmaak van de genoemde locaties van Gemeente Steenokkerzeel te weten:
GEMEENTE:
1. Gemeentelijke basisschool - afdeling Tilia
2. Sporthal Hertblock Steenokkerzeel
3. Locatie Speelplein / Jeugdlokalen Kerkdreef Perk
4. Locatie Sporthal Sint-Cajetanus (turnzaal)
5. Gemeentelijke basisschool - afdeling Piramide
6. Gemeentehuis, Orchideeënlaan 17 te 1820 Steenokkerzeel
7. Bibliotheek Steenokkerzeel, Mulslaan 4 te 1820 Steenokkerzeel
8. Werkliedenloods, Coenenstraat 23 te 1820 Steenokkerzeel
OCMW:
9. Assistentiewoningen 'De Zilveren Esdoorn'
AGB:
10. Gemeenschapscentrum De Corren
11. De Camme

Het betreft voornamelijk de algemene schoonmaak en de periodieke reiniging van de locaties.
540,00K €
Voorwerp van deze diensten: Deze opdracht betreft een opdracht van diensten in de zin van de wet van 17 juni 2016. Raamovereenkomst: Hij heeft als voorwerp de schoonmaak en het onderhoud van verschillende gemeentegebouwen van de gemeente Steenokkerzeel gedurende een periode van 4 jaar. De plaatsingsprocedure is de niet-openbare procedure. Volgens de eventuele moeilijkheden die bij deze procedure in twee fasen zouden kunnen voorkomen, zal deze opdracht pas in de loop van het jaar 2025, in werking kunnen treden. De opdracht zal in werking treden op de datum die in de bestelbrief werd vastgelegd. Bijgevolg zal de geldigheidsduur van de opdracht vanaf die datum worden berekend. Toelichting: De opdracht heeft tot voorwerp het afsluiten van een raamovereenkomst voor het uitvoeren van technische schoonmaak van de genoemde locaties van Gemeente Steenokkerzeel te weten: GEMEENTE: 1. Gemeentelijke basisschool - afdeling Tilia 2. Sporthal Hertblock Steenokkerzeel 3. Locatie Speelplein / Jeugdlokalen Kerkdreef Perk 4. Locatie Sporthal Sint-Cajetanus (turnzaal) 5. Gemeentelijke basisschool - afdeling Piramide 6. Gemeentehuis, Orchideeënlaan 17 te 1820 Steenokkerzeel 7. Bibliotheek Steenokkerzeel, Mulslaan 4 te 1820 Steenokkerzeel 8. Werkliedenloods, Coenenstraat 23 te 1820 Steenokkerzeel OCMW: 9. Assistentiewoningen 'De Zilveren Esdoorn' AGB: 10. Gemeenschapscentrum De Corren 11. De Camme Het betreft voornamelijk de algemene schoonmaak en de periodieke reiniging van de locaties.


540,00K €
06/01/2025
192 MONTH
3

De opdracht bevat drie verlengingen.
  • 30 (cost) : Prijs
  • 70 (quality) : Kwaliteit
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL
BE241 BEL

  • De kandidaat dient minstens twee (2) referenties in de afgelopen drie (3) jaar voorafgaand aan het publiceren van de selectieleiddraad van gelijkaardige te vermelden en hun respectievelijke jaaromzet. De referenties mogen overlappend zijn tussen de verschillende percelen. Voor elke referentie dient de kandidaat algemene coördinaten van de opdrachtgever toe te voegen (naam, organisatie en adres). De Gemeente behoudt zich het recht voor om contact op te nemen met de vermelde klant. Voor iedere referentie dient volgende informatie te worden aangeleverd: • Naam en algemene coördinaten klant; • Specificatie van locatie met vermelding van de inhoud van de opdracht; • Bedrag van de opdracht (minimale eis: € 60.000 excl. Btw/jaar); • Datum en periode (minimale eis: einddatum dient minimaal in de afgelopen drie jaar te liggen of momenteel nog lopende zijn); • Het aantal medewerkers ingezet voor de betreffende referentie; • Voorzien van handtekening en tevredenheidsverklaring opdrachtgever. Minimumeisen: Minstens twee (2) referenties in de afgelopen drie (3) jaar.
  • De kandidaat-inschrijver moet over voldoende bekwaam personeel beschikken om de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren. De kandidaat-inschrijver voegt bij zijn offerte eveneens een verklaring in verband met het aantal gedurende de laatste drie jaren bij hem tewerkgestelde personen. Hij detailleert daarbij de verdeling van het tewerkgestelde personeel in: - Overeenkomsten van onbepaalde duur / OOD: • Voltijdse OOD; • Halftijdse OOD. - Overeenkomsten van bepaalde duur / OBD: • Voltijdse OBD; • Halftijdse OBD. De kandidaat-inschrijver moet voor de laatste drie jaar, als minimumvereiste, over een gemiddelde jaarlijkse bezetting van 75% beschikken van eigen personeel met overeenkomsten van onbepaalde duur (OOD). De inschrijver die beschikt over een gemiddelde bezetting van 75% aan overeenkomsten van onbepaalde duur / OOD zal worden geselecteerd.. Ter herinnering bevindt zich alle nuttige informatie op de site van de RSZ: Administratieve instructies RSZ - 2024/2 > Varia (socialsecurity.be) Minimumeisen: Hiertoe moet de kandidaat het Jaaroverzicht Tewerkstellingsmaatregelen "Trillium" bijvoegen.
  • Een verklaring waaruit blijkt dat de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt minstens gelijk is aan 100.000 euro excl. btw over ten hoogste elk van de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. De totale omzet per jaar vanuit Gemeente Steenokkerzeel mag nooit meer dan 30% van de totale verkregen omzet zijn. Minimumeisen: Minstens gelijk is aan 100.000 euro excl. btw over ten hoogste elk van de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn
  • Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
POTENTIEL ESTIMÉ

Vous voulez votre part?

Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel pour votre activité!

Plateforme sécurisé et responsive

Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.