Ontwerp, ontwikkeling en uitvoering van een B2C communicatiecampagne om de diensten van de Vlaamse t...
VZW Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing
30/10/2024
Section I: Pouvoir adjudicateur
VZW Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing
Ellipsgebouw - Koning Albert II-laan 35 bus 50, 1030 Schaarbeek, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
20e41026-6676-4711-9a37-60d9827442f3
F02
Ontwerp, ontwikkeling en uitvoering van een B2C communicatiecampagne om de diensten van de Vlaamse tuinaannemer te promoten in Vlaanderen (België) van 2025 tot en met 2027
VLAM vzw zoekt een reclamebureau dat voor haar een wervende campagne naar de tuinbezitter kan opzetten die de diensten van de Vlaamse tuinaannemer moet promoten en verder moet ondersteunen. Het imago van de tuinaannemer dient ook versterkt te worden door de bestaande mispercepties weg te werken.
Dit is een publicatie voor een 2-stapsprocedure:
o In deze eerste fase kunnen bedrijven zich kandidaat stellen voor deze opdracht;
o Uit deze kandidaturen selecteert VLAM een aantal bedrijven (maximum 5), die dan
op basis van een volledig bestek een concrete offerte indienen.
• Het kandidatuursdossier bevat volgende informatie:
o Geef drie eerder uitgevoerde en voor deze opdracht meest relevante referenties met
een voldoende gedetailleerde omschrijving (incl. eventuele creaties);
o Een beschrijving van de ervaring met het type opdrachten van maximum een halve
pagina;
o een motivationele brief met betrekking tot deze opdracht van maximum 1 pagina
met reeds een eerste reflectie op de mogelijke aanpak;
o Het UEA.
• De selectie gebeurt op basis van:
o het bepalen van het toegangsrecht: is de inschrijver in orde met de ervaringsvereiste
en de verplichte uitsluitingsgronden (UEA).
o Indien er meer dan 5 geldige kandidaturen ingediend worden: kwalitatieve selectie
op basis van o.a. de referentielijst, ervaring en de motivatiebrief. Voor de
motivatiebrief zijn visie en uitgangspunten belangrijk in de beoordeling.
VLAM vzw zoekt een reclamebureau dat voor haar een wervende campagne naar de tuinbezitter kan opzetten die de diensten van de Vlaamse tuinaannemer moet promoten en verder moet ondersteunen. Het imago van de tuinaannemer dient ook versterkt te worden door de bestaande mispercepties weg te werken.
495,87K €
01/03/2025
48 MONTH
(price) : prijs
(quality) : strategische aanpak: rationaliteit van de globale aanpak en antwoord op de briefing
(quality) : creatieve benadering: o.a. originaliteit van de voorstellen
(quality) : tactische benadering: haalbaarheid van de realisatie(s) en beoogde impact
BEL
De kandidaat dient minimaal 3 recente (in de afgelopen 3 jaar) en relevante opdrachten succesvol te hebben uitgevoerd.
Het volgende wordt opgegeven bij de kandidatuur:
o Geef drie eerder uitgevoerde en voor deze opdracht meest relevante referenties met een voldoende gedetailleerde omschrijving (incl. eventuele creaties);
o Een beschrijving van de ervaring met het type opdrachten van maximum een halve pagina;
o een motivationele brief met betrekking tot deze opdracht van maximum 1 pagina met reeds een eerste reflectie op de mogelijke aanpak.
POTENTIEL ESTIMÉ
Vous voulez votre part?
Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel
pour votre activité!
Plateforme sécurisé et responsive
Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.