be

Oproep tot aanvraag tot deelneming - ONTWERPOPDRACHTEN CAMPUS BRUGSESTEENWEG ROESELARE EN CAMPUS MEN...

AZ Delta vzw
25/01/2021
Section I: Pouvoir adjudicateur
AZ Delta vzw

Deltalaan 1, 8800 Roeselare, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
AZ DELTA-PPP09K-1080/1003/AZD-2021-F02
2021-502865

Oproep tot aanvraag tot deelneming - ONTWERPOPDRACHTEN CAMPUS BRUGSESTEENWEG ROESELARE EN CAMPUS MENEN
zie II.2.4

1
BE256
aankoopdienst, Deltalaan 1 te 8800 Roeselare / AZ Delta Campus Brugsesteenweg, Brugsesteenweg 90 te 8800 Roeselare / AZ Delta Campus Menen, Oude leielaan 6 te 8930 Menen

Diverse ontwerpopdrachten moeten uitgevoerd worden in nauwe samenspraak en samenwerking met de opdrachtgever.
Deze ontwerpopdrachten omvatten onder meer:
*opmaken van de nodige voorontwerpen, simulaties om tot een concreet voorstel te komen
*veiligheidscoördinatie ontwerp
*opmaak omgevingsdossier indien van toepassing
*de studie architectuur, stabiliteit, infrastructuur en alle technieken, gebruik makend van moderne 3D ontwerptools zoals BIM,…
*de coördinatie van de studies en de opvolging
*de coördinatie van de werken en aannemingen m.b.t. deze (ver)bouwprojecten en dit tot aan de definitieve oplevering.
*budgetbeheer
*opmeting van de bestaande toestand
*projectmanagement vanaf ontwerp t.e.m. oplevering, gebruik makend van de nodige managementsoftware-tools bv. i.k.v. documentbeheer, opvolging planning, …
48 mois

3


Section III: Renseignements d’ordre juridique, économique, financier et technique

* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. De referenties betreffen allemaal uitgevoerde en reeds opgeleverde projecten, waarvan de voorlopige oplevering dateert van na 1/1/2012 en de totale waarde van het project de 3.000.000 euro excl. BTW overschrijdt. Maximaal 2 A4 bladzijden per referentie.
Per referentie voegt u 1 origineel ondertekend certificaat toe van goede uitvoering door de bouwheer met vermelding van:
• projectnaam
• omschrijving van het referentieproject
• bouwheer met adres en gegevens van de contactpersoon
• naam van de ontwerpers
• de juiste omschrijving van de opdracht die aan hen werd toegewezen
• kostprijs der werken volgens de eindafrekening (excl. BTW en erelonen)
• voorlopige en definitieve opleveringsdatum
Wanneer een referentie betrekking heeft op een tijdelijke vereniging kan een lid van de tijdelijke vereniging zich alleen kandidaat stellen met gebruik van deze referentie op voorwaarde dat hij aantoont dat hij een wezenlijk deel van de betrokken opdracht op zich nam. De beoordeling van het feit dat het een wezenlijk deel betreft zal gebeuren door de aanbestedende overheid.
1. Een beschrijving van 4 relevante referenties binnen de ziekenhuissector. waarvan 1 relevante referentie specifiek voor wat betreft een nieuwbouw- of renovatieproject van een operatiekwartier binnen een ziekenhuis met minstens 4 zalen.

Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
1. De kandidaat-inschrijver of - indien er een consortium wordt gevormd - het consortium moet over voldoende vakbekwaamheid beschikken. Er moet aangetoond worden dat u als kandidaat beschikt over de beste studiekwalificaties, beroepservaring en bekwaamheid om de opdracht met de nodige vakkennis uit te voeren. Wat is de samenstelling en ervaring van de leden van uw team en geef aan in welke mate dit team in het verleden al heeft samengewerkt (o.a. voor welke projecten, hoe lang wordt reeds samengewerkt,...). Maximaal 2 bladzijden. Gelieve ook een attest bij te voegen dat u bent ingeschreven op de tabel van de Orde van Architecten of een vergelijkbare instantie in uw land van herkomst/vestiging.
2. Inzetbaarheid team specifiek voor wat betreft een op te starten renovatieproject voor het operatiekwartier: de kandidaat geeft aan welke specifieke expertise er aanwezig is voor wat betreft projecten die rechtstreeks te maken hebben met renovatie van operatiekwartieren en dit zowel op vlak van voltooiing als technieken.

1. -
2. -
services

Lid van de Orde van Architecten
Section IV: Procédure




25/02/2021
10:00

4 mois
Section VI: Renseignements complémentaires



De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41, 8500 Kortrijk , Belgium


De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.
Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.
Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten.
Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

25/01/2021
POTENTIEL ESTIMÉ

Vous voulez votre part?

Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel pour votre activité!

Plateforme sécurisé et responsive

Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.