AAK-18-1106 Albertkanaal: Bouwen van kaaimuur Ford Genk
De Vlaamse Waterweg nv
23/09/2021
Section I: Contracting authority
De Vlaamse Waterweg nv
Havenstraat 44, 3500 Hasselt, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Object
De Vlaamse Waterweg-AAK-18-1106 -F03
2021-536917
B-8,
AAK-18-1106 Albertkanaal: Bouwen van kaaimuur Ford Genk
Het voorwerp van de opdracht is de bouw van een kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone t.b.v. Port of Limburg nv,
gelegen langs het Albertkanaal te Genk, gelegen aan de voormalige Ford terreinen. Het project bestaat uit het bouwen van een kaaimuur met kaaiplateau, het bouwklaar maken van een terrein op de voormalige Ford site en het renoveren van de betonkesp aan de wachthaven nabij het sluizencomplex van Genk. Voor de wachthaven dienen de werken uitgevoerd te worden in 2 fasen, zodoende dat er steeds een gedeelte van de wachthaven operationeel is ten behoeve van het scheepvaartverkeer.
16.994.778,34 EUR and 24.150.084,34 EUR
1
stad Genk
Het voorwerp van de opdracht is de bouw van een kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone t.b.v. Port of Limburg nv, gelegen langs het Albertkanaal te Genk, gelegen aan de voormalige Ford terreinen. Het project bestaat uit het bouwen van een kaaimuur met kaaiplateau, het bouwklaar maken van een terrein op de voormalige Ford site en het renoveren van de betonkesp aan de wachthaven nabij het sluizencomplex van Genk. Voor de wachthaven dienen de werken uitgevoerd te worden in 2 fasen, zodoende dat er steeds een gedeelte van de wachthaven operationeel is ten behoeve van het scheepvaartverkeer. Vast gedeelte nr. 1: Bouw kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone (180 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Vast gedeelte nr. 2: Afgraving terrein, riolering, onderfundering en fundering zone Terminal (240 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr. 1: Bouwklaar maken zone ICL (70 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr. 2: Elektriciteit, Fluïda en andere (zone Terminal en ICL) (200 werkdagen) (werken 100% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr.3: Renovatie betonkesp wachthaven opwaarts sluizencomplex Genk (120 werkdagen) (in 2 fasen) (werken 100% ten laste van De Vlaamse Waterweg)
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,
Brussel
,
Belgium
23/09/2021
ESTIMATED POTENTIAL
Want your share?
Contact us and together we will see the potential for
your business!
Secure and Responsive Portal
Our portal uses the latest information technologies and is fully secure. It is also adapted to all screen resolutions, whether you use a computer, tablet or mobile phone. In addition, our portal offers complete management of the commercial monitoring of public tenders, a view of the competition and a detailed analysis of the results.