AAK-18-1106 Albertkanaal: Bouwen van kaaimuur Ford Genk
De Vlaamse Waterweg nv
23/09/2021
Afdeling I: Aanbestedende dienst
De Vlaamse Waterweg nv
Havenstraat 44, 3500 Hasselt, Belgium
*********
*********
*********
Afdeling II: Voorwerp
De Vlaamse Waterweg-AAK-18-1106 -F03
2021-536917
B-8,
AAK-18-1106 Albertkanaal: Bouwen van kaaimuur Ford Genk
Het voorwerp van de opdracht is de bouw van een kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone t.b.v. Port of Limburg nv,
gelegen langs het Albertkanaal te Genk, gelegen aan de voormalige Ford terreinen. Het project bestaat uit het bouwen van een kaaimuur met kaaiplateau, het bouwklaar maken van een terrein op de voormalige Ford site en het renoveren van de betonkesp aan de wachthaven nabij het sluizencomplex van Genk. Voor de wachthaven dienen de werken uitgevoerd te worden in 2 fasen, zodoende dat er steeds een gedeelte van de wachthaven operationeel is ten behoeve van het scheepvaartverkeer.
16.994.778,34 EUR en 24.150.084,34 EUR
1
stad Genk
Het voorwerp van de opdracht is de bouw van een kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone t.b.v. Port of Limburg nv, gelegen langs het Albertkanaal te Genk, gelegen aan de voormalige Ford terreinen. Het project bestaat uit het bouwen van een kaaimuur met kaaiplateau, het bouwklaar maken van een terrein op de voormalige Ford site en het renoveren van de betonkesp aan de wachthaven nabij het sluizencomplex van Genk. Voor de wachthaven dienen de werken uitgevoerd te worden in 2 fasen, zodoende dat er steeds een gedeelte van de wachthaven operationeel is ten behoeve van het scheepvaartverkeer. Vast gedeelte nr. 1: Bouw kaaimuur met kaaiplateau en stapelzone (180 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Vast gedeelte nr. 2: Afgraving terrein, riolering, onderfundering en fundering zone Terminal (240 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr. 1: Bouwklaar maken zone ICL (70 werkdagen) (werken 80% ten laste van De Vlaamse Waterweg en 20% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr. 2: Elektriciteit, Fluïda en andere (zone Terminal en ICL) (200 werkdagen) (werken 100% ten laste van Port of Limburg) Voorwaardelijk gedeelte nr.3: Renovatie betonkesp wachthaven opwaarts sluizencomplex Genk (120 werkdagen) (in 2 fasen) (werken 100% ten laste van De Vlaamse Waterweg)
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,
Brussel
,
Belgium
23/09/2021
GESCHAT POTENTIEEL
Wil je je inkomsten verhogen?
Neem contact met ons op en samen bekijken we het
potentieel voor uw bedrijf!
Beveiligd en responsief portaal
Ons portaal maakt gebruik van de nieuwste informatietechnologieën en is volledig beveiligd. Het is ook geschikt voor alle schermresoluties, of u nu een computer, tablet of mobiele telefoon gebruikt. Bovendien biedt ons portaal volledig commercieel volgbeheer van openbare aanbestedingen, zicht op de concurrentie en een gedetailleerde analyse van de resultaten.