be

Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van s...

Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
22/01/2021
Section I: Pouvoir adjudicateur
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening

Stropstraat 1, 9000 GENT, Belgium
*********
*********
*********
Section II: Objet
TMVW-SPORT-061-20-29-F02
2021-502613
D17-5,
Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek te Gent
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen.

1
BE234
Sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen.

19/04/2021
12/09/2021





Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Laura Aubroeck (laura.aubroeck@farys.be, tel. 09/242 57 47).
Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Jana Rainchuk (jana.rainchuk@farys.be, tel. 09/241 06 22 of 0472/18 90 93).
Section III: Renseignements d’ordre juridique, économique, financier et technique

Conform art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten

- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie) (cf. vereisten bestek)
- Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten (cf. vereisten bestek)

- Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D17
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (renovatie van publiek toegankelijke gebouwen), telkens voor een minimaal aannemingsbedrag van € 600 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Alle gevraagde referenties dienen bovendien betrekking te hebben op renovaties waarbij een grondige renovatie van de technieken aan de orde was. De inschrijver dient aan te tonen dat het gedeelte technieken telkens minstens € 200 000 (excl. btw) bedroeg.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject;
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsbedrag van het gedeelte technieken;
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN
- De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes.
- De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
- De prestaties van een aannemer worden geacht te zijn uitgevoerd tot en met de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. In die zin wordt een referentie aanvaard voor zover de voorlopige oplevering van de werken heeft plaatsgevonden binnen de 5jaar zoals hierboven gesteld.
- PV’s van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest.
De aanbesteder behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
Section IV: Procédure



24/02/2021
15:30

24/02/2021 15:30
Section VI: Renseignements complémentaires




Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Laura Aubroeck (laura.aubroeck@farys.be, tel. 09/242 57 47).
Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Jana Rainchuk (jana.rainchuk@farys.be, tel. 09/241 06 22 of 0472/18 90 93).
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, 1040 Brussel , Belgium


15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringende
noodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, 1040 Brussel , Belgium

22/01/2021
POTENTIEL ESTIMÉ

Vous voulez votre part?

Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel pour votre activité!

Plateforme sécurisé et responsive

Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.