Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van s...
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
22/01/2021
Afdeling I: Aanbestedende dienst
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, 9000 GENT, Belgium
*********
*********
*********
Afdeling II: Voorwerp
TMVW-SPORT-061-20-29-F02
2021-502613
D17-5,
Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek te Gent
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen.
1
BE234
Sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen.
19/04/2021
12/09/2021
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Laura Aubroeck (laura.aubroeck@farys.be, tel. 09/242 57 47). Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Jana Rainchuk (jana.rainchuk@farys.be, tel. 09/241 06 22 of 0472/18 90 93).
Afdeling III: Juridische, economische, financiële en technische inlichtingen
Conform art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie) (cf. vereisten bestek) - Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten (cf. vereisten bestek)
- Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D17 - Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (renovatie van publiek toegankelijke gebouwen), telkens voor een minimaal aannemingsbedrag van € 600 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever. Alle gevraagde referenties dienen bovendien betrekking te hebben op renovaties waarbij een grondige renovatie van de technieken aan de orde was. De inschrijver dient aan te tonen dat het gedeelte technieken telkens minstens € 200 000 (excl. btw) bedroeg. Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte: - beschrijving van het referentieproject; - opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid; - totaal uitvoeringsbedrag; - uitvoeringsbedrag van het gedeelte technieken; - uitvoeringsperiode en datum van oplevering; - identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever. OPMERKINGEN - De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes. - De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering). - De prestaties van een aannemer worden geacht te zijn uitgevoerd tot en met de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. In die zin wordt een referentie aanvaard voor zover de voorlopige oplevering van de werken heeft plaatsgevonden binnen de 5jaar zoals hierboven gesteld. - PV’s van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest. De aanbesteder behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
Afdeling IV: Procedure
24/02/2021
15:30
24/02/2021 15:30
Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Laura Aubroeck (laura.aubroeck@farys.be, tel. 09/242 57 47). Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Jana Rainchuk (jana.rainchuk@farys.be, tel. 09/241 06 22 of 0472/18 90 93).
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,
1040 Brussel
,
Belgium
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,
1040 Brussel
,
Belgium
22/01/2021
GESCHAT POTENTIEEL
Wil je je inkomsten verhogen?
Neem contact met ons op en samen bekijken we het
potentieel voor uw bedrijf!
Beveiligd en responsief portaal
Ons portaal maakt gebruik van de nieuwste informatietechnologieën en is volledig beveiligd. Het is ook geschikt voor alle schermresoluties, of u nu een computer, tablet of mobiele telefoon gebruikt. Bovendien biedt ons portaal volledig commercieel volgbeheer van openbare aanbestedingen, zicht op de concurrentie en een gedetailleerde analyse van de resultaten.