eu nl

Nieuwbouw Hoofdvaart College & Praktijkschool De Linie (Werken UAV-gc 2005)

Stichting Dunamare Onderwijsgroep
01/10/2021
Section I: Pouvoir adjudicateur
Stichting Dunamare Onderwijsgroep

Diakenhuisweg 5, 2033AP HAARLEM, Netherlands
*********
*********
*********
Section II: Objet
2021/S 194-504251
F02_2014

Nieuwbouw Hoofdvaart College & Praktijkschool De Linie (Werken UAV-gc 2005)
Stichting Dunamare Onderwijsgroep is voornemens om op een nieuwe locatie in Hoofddorp nieuwbouw te plegen voor haar VMBO school het Hoofdvaart College en haar Praktijkschool De Linie. De twee scholen worden daarbij gevestigd in één gebouw. De Aanbestedende Dienst is voornemens één Inschrijver te selecteren die in staat is om de nieuwbouw voor beide scholen te ontwerpen en te bouwen (‘Design & Build’ volgens ‘UAV-GC 2005’) binnen een taakstellend budget en heeft hiertoe een Europese niet-openbare aanbestedingsprocedure uitgeschreven.

1
Hoofddorp, Nederland

 Schoolgebouw met een gecombineerd vloeroppervlak van 8.918 m2 bvo (ca. 2/3 Hoofdvaart en 1/3 De Linie);
 Kaveloppervlak: 5.700 m2.
Plan van Aanpak
0
Schetsontwerp
0
Bouwkosten begroting
0
0

24/06/2022
25/07/2024



Section III: Renseignements d’ordre juridique, économique, financier et technique
Section IV: Procédure



05/11/2021
12:00
23/11/2021

3 mois
Section VI: Renseignements complémentaires

Rechtbank Noord-Holland
Jansstraat 81, 2011 RW Haarlem , Netherlands

01/10/2021
POTENTIEL ESTIMÉ

Vous voulez votre part?

Contactez-nous et nous verrons ensemble le potentiel pour votre activité!

Plateforme sécurisé et responsive

Notre plateforme de gestion des marchés publics belges et européens utilise les technologies d'information les plus récentes pour garantir une sécurité totale. Conçue pour être entièrement responsive, elle s'adapte parfaitement que vous soyez sur ordinateur, tablette ou smartphone. De plus, notre solution en ligne offre des fonctionnalités complètes pour le suivi commercial des appels d'offres, l'analyse concurrentielle et un examen approfondi des performances.