Studieopdracht voor architectuur, stabiliteit, technieken, ontwerp en verwezenlijking van Blok M
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw
31/01/2023
Afdeling I: Aanbestedende dienst
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw
Nederrij 133, 2200 Herentals, Belgium
*********
*********
*********
Afdeling II: Voorwerp
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw-PPP0QD-96/3001/AZH-010-20-F02
2023-503822
D-0,
Studieopdracht voor architectuur, stabiliteit, technieken, ontwerp en verwezenlijking van Blok M
zie II.2.4
1
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw, Nederrij 133 te 2200 Herentals
Voorwerp van deze diensten: Studieopdracht voor architectuur, stabiliteit, technieken, ontwerp en verwezenlijking van Blok M. Blok M is een uitbreiding van het ziekenhuis dat aansluit bij de bestaande infrastructuur. De uitbreiding omvat de integratie van de Huisarstenwachtpost (HAWP) in Spoedgevallen, bijkomende raadplegingen, een internaat en een technische ruimte. In bijlage zijn de ‘contouren’ en ‘vlekkenplannen’ van blok M toegevoegd om het programma van eisen te duiden. De totale oppervlakte bedraagt +/- xxxxx m². BLOK M – GEBOUW MET EEN NEUTRALE FOOTPRINT: Blok M moet worden ontworpen en gebouwd vanuit het idee van een neutrale footprint. Het betreft een ‘tijdelijk’ gebouw (in afwachting van een nieuw ziekenhuis) dat na de verhuis verwijderd kan worden zonder blijvende ‘impact’ op de site. Ook tijdens gebruik moet er maximaal een neutrale (en indien mogelijk zelfs een positieve) footprint zijn op vlak van lucht, water, energie, biodiversiteit en afval. Bij afbraak moet er maximaal hergebruik mogelijk zijn van de gedemonteerde materialen (C2C). Plaats van dienstverlening: AZ ST.-ELISABETH HERENTALS VZW, Nederrij 133 te 2200 Herentals
KWALITEIT VAN HET TEAM
20
GEINTEGREERDE AANPAK
20
BOUWKUNDIGE EN TECHNISCHE VOORSTELLEN TER REALISATIE VAN EEN NEUTRALE FOOTPRINT
20
Prijs
40
120 maanden
Afdeling III: Juridische, economische, financiële en technische inlichtingen
De ondernemer legt het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken ondernemer aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet : 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Richtlijnen bij het invullen van het UEA : - Ga naar de website https://uea.publicprocurement.be en kies uw taal. - Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'. - Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'. - Selecteer uw land en klik op 'Volgende'. - Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'. - In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' In dit geval wordt u een algemene aanwijzing voor alle selectiecriteria gevraagd. - Geef aan of u voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria. - Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF en/of xml formaat zodat deze op elektronische wijze bij uw offerte kan worden gevoegd. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn. Het formulier voor aanvraag tot deelneming moet vergezeld zijn van volgende stukken: Juridische situatie van de kandidaat (uitsluitingsgronden) Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
1. Zodoende het voor de aanbestedende overheid mogelijk te maken om een analyse van de financiële en economische draagkracht van de kandidaat uit te voeren, dient deze zijn officiële jaarverslagen, balansen en resultatenrekeningen van de 2 meest recent afgesloten boekjaren van de juridische entiteit die inschrijft en, indien deze deel uitmaakt van een groep, ook de geconsolideerde cijfers van de groep van de 2 meest recent afgesloten boekjaren, voor te leggen
1. Wanneer uit de analyse, die door de financiële diensten van aanbestedende entiteit zal worden uitgevoerd, onvoldoende draagkracht blijkt (bvb. negatief eigen vermogen,…), kan de kandidaat worden uitgesloten. Daarnaast dienen kandidaten een gemiddelde jaaromzet van minimum 600.000 EUR gerealiseerd te hebben. Voor de beoordeling van de voormelde gemiddelde minimumjaaromzet wordt alleen rekening gehouden met de omzet van de kandidaat zelf, met uitsluiting van de omzet van de eventuele groep waartoe een kandidaat behoort, behalve wanneer een beroep werd gedaan op de draagkracht van derden overeenkomstig artikel 150 van de wet van 17 juni 2016.
1. Referenties 2. Onderaannemers
1. De inschrijver bezorgt in zijn inschrijving zijn recente referenties van gelijkaardige grootte-orde in de zorgsector die de inschrijver zelf heeft gerealiseerd (en dus niet in onderaanneming heeft gegeven). En minstens 2 referenties van duurzame projecten (mogen ook buiten de zorgsector zijn). 2. Het is de inschrijver verboden het deel architectuur in onderaanneming uit te geven. Voor de overige onderdelen van de opdracht is het wel toegelaten met onderaannemers te werken, maar deze mogen op hun beurt niet in onderaanneming gegeven worden. De inschrijver geeft in zijn inschrijving aan welk gedeelte van de opdracht hij in onderaanneming wil geven. Wanneer de inschrijver zich wenst te beroepen op de draagkracht van een andere entiteit dient hij dit aan te geven in het UEA. Bijkomend moet voor elke betrokken entiteit op wiens draagkracht men beroep doet, een afzonderlijk UEA worden ingediend. Dit formulier moet door de betrokken entiteiten naar behoren worden ingevuld en door hen worden ondertekend.
Afdeling IV: Procedure
06/03/2023
10:00
04/07/2023
06/03/2023 10:00
Afdeling VI: Aanvullende inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. Gelieve hiervoor vooraf telefonisch contact op te nemen met onze Facilitair Directeur: mevr. Liesbeth Plingers (T: 014/24 60 52 – liesbeth.plingers@azherentals.be) inschrijver zelf moet inschatten of hij nog voldoende tijd heeft om binnen de gevraagde termijn zijn offerte in te dienen. De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte. De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG
2300 TURNHOUT
,
Belgium
31/01/2023
GESCHAT POTENTIEEL
Wil je je inkomsten verhogen?
Neem contact met ons op en samen bekijken we het
potentieel voor uw bedrijf!
Beveiligd en responsief portaal
Ons portaal maakt gebruik van de nieuwste informatietechnologieën en is volledig beveiligd. Het is ook geschikt voor alle schermresoluties, of u nu een computer, tablet of mobiele telefoon gebruikt. Bovendien biedt ons portaal volledig commercieel volgbeheer van openbare aanbestedingen, zicht op de concurrentie en een gedetailleerde analyse van de resultaten.